- Obținerea soluției de racordare, emisă de către Delgaz Grid S.A., pe baza documentelor puse la dispoziție de către client (vezi secțiune Acte necesare);
- Întocmirea și transmiterea ofertei de preț calculate în baza soluției emise de către Delgaz Grid S.A.;
- Semnarea contractului de mandat în vederea întocmirii și obținerii avizelor necesare procesului de racordare la rețea de gaze naturale;
- Completarea, semnarea de către beneficiar și transmiterea Notificării către OSD (Delgaz Grid S.A.) prin care se validează contractarea lucrării cu firma noastră, având la bază oferta de preț comunicată în prealabil beneficiarului;
- Obținerea avizelor (termenele maximale pentru fiecare Primărie/Regie sunt de 30 zile calendaristice, iar durata totală pentru procesul de obținere este influențat de numărul și tipul de avize solicitate în certificatul de Urbanism);
- Pe baza tuturor avizelor obținute se întocmește proiectul în 5 exemplare, urmând a fi transmise către Verificatorul de proiecte Autorizat (MLPAT), urmând a se transmite 2 exemplare de proiect către Primărie pentru obținerea Autorizației de Construire (termenul maxim de emitere este de 30 zile calendaristice de la depunere), iar 3 exemplare de proiect se depun la Delgaz Grid S.A. pentru Avizare Tehnică (termen maxim 7 zile calendaristice pentru branșamente și 30 zile calendaristice pentru extindere rețea gaze naturale);
- Ulterior obținerii Autorizației de Construire se depune Anunțul de începere a lucrărilor la Inspectoratul de Stat în Construcții în baza căruia firma noastră poate să programeze execuția lucrării în cel mai scurt timp posibil.